Megérkezett a friss Honda Civic Type R
A japán márka hazai pályán, a Tokiói Autószalonon mutatta be az újdonságot.
A japán márka hazai pályán, a Tokiói Autószalonon mutatta be az újdonságot.
A Megane RS Trophy fejlesztését halálosan komolyan vette a Renault Sport, ennek eredménye pedig egy körrekordokat futó közúti versenyautó lett.
Hivatalos ideje: 7:40.100.
A jelenlegi Honda Civic Type R 2017 óta van piacon, de már láthatóan nagyban dolgoznak a frissítésen, amely akár idén be is mutatkozhat.
A tavalyihoz hasonlóan idén is egytucat autó állt rajthoz a World’s Greatest Drag Race-en, hogy kiderüljön, melyik kocsi nyújtja a legjobb teljesítményt.
A visszavonult F1 pilóta egy Honda volánja mögött ért el kiváló időt a mogyoródi versenypályán.
Nagy Dániel ma délelőtt vehette át versenyautója egyszerűbb utcai kivitelének egyik egyedi megjelenésű példányát. A jelenről és a jövőről is faggatuk a tehetséges pilótát.
A WTCC-ben az előkelő második helyen végzett magyar pilóta fekete autóját bárki megveheti, ha van rá 11 millió forintja.
Versenypályán idegsebész pontosságú szuperkemény sportkocsi, amellyel komfort módban akár a hétvégi nagybevásárlás is viszonylag kényelmesen megoldható. Vázoljuk, mire képes a gyakorlatban a hivalkodó külsejű japán japán versenyző.
Ki mondta, hogy egy robotizált fűnyíró ne rendelkezhetne roppant egyedi, akár petrolhead ihletésű külcsínnel?
A balesetet követően készült fényképek láttán azonnal elszorul a japán sportkocsikért rajongók szíve.
Ekkora összeget általában csak 500 lóerő feletti szupersportkocsikért szoktak kiadni. De legalább jó helyre ment a pénz.
Sokévnyi várakozás után megérkezett a Honda legújabb sportkompaktja, amely a korábbi generációkkal ellentétben már turbófeltöltő segítségével termeli a lóerőket, méghozzá nem is keveset, hiszen a kétliteres benzinmotorból 310 paripát csaltak elő a japán mérnökök. Vajon a nyers erő mellé társul-e olyan technikai tudás, amely segít megelőzni a konkurenciát?
Amikor egy harminckét oldalas sajtóanyag szinte minden sorát sikerül releváns tartalommal megtölteni az eleve biztató. A Honda mérnökei papíron tényleg sokat dolgoztak a márka "street racer" autóján, az új Civic Type R-en. Kipróbáltuk, hogy valóban így is van-e?
Tovább tart az autógyártók rekordhajszolása a húsz kilométeres Nordschleifén. Most az Civic Type R bizonyított és átvette a VW Golf GTI Clubsport S-től a leggyorsabb elsőkerék-hajtású autónak járó címet.
A Párizsi Autószalon futottunk össze vele - gyorsan kikérdeztük.
Némileg váratlanul, a japánok közszemlére tették a Honda Civic Type R prototípusát. Mondjuk, az öt ajtó miatt lehet, hogy sokan ki lesznek bukva.
Öt versenypályán döntötte meg, vagy állította fel a leggyorsabb elsőkerék-hajtású autó köridejét a Honda Civic Type R. Silverstone, Spa-Francorchamps, Monza, Estoril, Hungaroring.
Jenson Button és Michelisz Norbert is ott bábáskodott a Genfi Autószalonon, amikor a Honda végre megmutatta új büszkeségét, a Civic Type R-t és a japánok közreadták azt a videót is, amely az újdonság nürburgringi kategória-rekordjáról készült.
Nem nagyon van komolyabb megtiszteltetés egy privát csapatban hajtó autóversenyző számára annál, mint amikor az általa használt márka gyártója felkéri, hogy vegyen részt egy autószalonon. Michelisz Norbinak ez is összejött: a Honda a Genfi Autószalonra invitálta a Zengő Motorsport pilótáját, aki pózolt is egyet a japánok vadonatúj büszkeségével, a Civic Type R-rel.